19 augustus 2018| 447 views

Het is lekker vakantie, en bij het Gilde vieren we dat ook. Nou, niks is minder waar. Want de brouwers zitten niet stil met deze tropische temperaturen. Uiteraard kunt u ons regelmatig vinden op terrassen om niet alleen de concurrentie voor te blijven, maar ook om de smaakpapillen in vorm te houden voor alle toekomstige bieren die gebrouwen moeten gaan worden.

Zo zijn wij nu al weer druk bezig met de Kerst! Dat klinkt misschien vreemd als de temperaturen momenteel nog gemiddeld boven de 20°C liggen, maar de activiteiten op dit moment richten zich met name op experimenteren. Want ook dit Gilde wil proberen uit te blinken in de wereld van de brouwerij anno 2018. Meesterbrouwer Ed heeft al weer 2 test brouwsels klaar gezet voor gisting. Waarmee wij aan het experimenteren zijn, …..dat blijft natuurlijk nog even geheim. Maar we kunnen al wel verklappen dat de Adelbertuskerk (en met name bepaalde voorwerpen uit de kerk) sterk vertegenwoordigd zullen gaan worden in het kerstbier.

De galerij is niet gevonden!

Blijf ons volgen!